Bestellen

Hoe kan ik een bestelling plaatsen?
Bij ieder product die je in de webshop ziet kun je kiezen voor 'Voeg toe aan winkelwagen'. Kies eerst een aantal en/of maat van het product, waarna je het product in de winkelwagen kunt plaatsen. Door te klikken op 'Winkelwagen' zie je de inhoud en de stap waarin je je bevindt in het bestelproces. Bij iedere stap wordt uitgelegd wat gedaan moet worden en wanneer je de betaling uit kunt voeren (iDEAL, Klarna achteraf betalen, Mastercard, Sepa, Visa of vooraf overmaken). Na het doorlopen van alle stappen is de bestelling geplaatst en krijg je via e-mail een bevestiging.

Kan ik hulp krijgen bij bestellen?
Geen enkel probleem! Mijn e-mailadres is: info@gewoonbien.nl. E-mails worden dagelijks (ook in het weekend) gelezen en binnen 1 werkdag beantwoord.

Je kunt ook eenvoudig chatten met Sabine (eigenaresse van Gewoon Bien) via de website. Wanneer je klikt op de blauwe cirkel met spreekwolk rechts in beeld opent het chatvenster. Stel hier eenvoudig en snel je vraag. Ben ik offline? Laat je e-mailadres achter en ik stuur je zo snel mogelijk een e-mail.

Zijn alle producten op voorraad in de webshop? 
In principe zijn alle producten in de webshop ook daadwerkelijk op voorraad, tenzij anders aangegeven. Er wordt naar gestreefd om producten die uitverkocht zijn van de website af te halen of dit te vermelden, om teleurstelling te voorkomen. Benieuwd of een bepaald product weer op voorraad komt? Stuur dan een e-mail naar info@gewoonbien.nl. 

Kan mijn bestelling als cadeau ingepakt worden?
Natuurlijk! Om van elke bestelling een feestje te maken, worden alle items bij elke bestelling leuk voor je ingepakt. 

Kan ik korting krijgen op mijn bestelling?
Eens in de zoveel tijd geeft Gewoon Bien zelf kortingscodes uit, welke in een bepaalde periode geldig zijn. Als je op de hoogte wilt blijven van kortingscodes kun je Gewoon Bien volgen op Instagram of Facebook

© 2021 - 2024 GewoonBien | sitemap | rss | webwinkel beginnen - powered by Mijnwebwinkel