klachten en garantie

Klachten
Als je een klacht hebt over de service, de producten of iets anders, dan hoort Gewoon Bien dit graag. Klanttevredenheid staat immers hoog in het vaandel. Mocht de klacht gaan over een gebrek wat betreft een artikel dat je bij Gewoon Bien gekocht hebt, ontvangen we in de e-mail ook graag een duidelijke foto van het betreffende artikel waarin de aard van de klacht zichtbaar is. Je kunt deze klacht richten in een e-mail aan 
info@gewoonbien.nl t.a.v. Sabine. Waarna je klacht zal worden behandeld (binnen 14 dagen na ontvangst) en naar tevredenheid zal worden opgelost.

We raden je aan om klachten eerst bij Gewoon Bien kenbaar te maken door een e-mail te sturen naar bovenstaand e-mailadres. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

Garantie
Wij geven om onze producten en doen logischerwijze ons best om deze in topconditie aan u te leveren. Toch kan het voorkomen dat er een bestelling defect raakt tijdens transport of dat er iets anders gebeurt waardoor u aanspraak kunt maken op garantie. Wettelijk gezien bent u verplicht om binnen twee maanden na constatering van het gebrek melding bij ons hierover te maken. Indien het gebrek binnen de garantie valt, dan zullen wij kosteloos zorgdragen voor reparatie of vervanging.

Meer weten over onze klantenservice?
Bekijk onze speciale klantenservice-pagina, waar je ook onze Veelgestelde vragen (FAQ) kunt vinden. Zit het antwoord hier niet bij? Stuur ons een e-mail via info@gewoonbien.nl

 

© 2021 - 2024 GewoonBien | sitemap | rss | webwinkel beginnen - powered by Mijnwebwinkel